Cel zajęć: Idziemy śladami wiosny
1. Przeczytajcie :
Wiosną coraz częściej świeci i rozgrzewa słońce, posyłając swoje promyki na ziemię. Czasem spadnie wiosenny deszczyk. Na łąkach zielenią się trawy i zakwitają pierwsze kwiaty. Z zimowego snu budzą się zwierzęta. Wiosną chce się skakać i tańczyć.
A teraz ruchem ciała i gestami spróbujecie to pokazać:)
2. Zapoznaj się z tekstem W. Widłaka ,, Z wiosną na ratunek"
-Jakie ślady wiosny zaobserwował Jasiek po drodze?-dyskusja
- Co się wydarzyło podczas spaceru Jasia i jego taty po lesie?- dyskusja
WNIOSEK:
Uważna obserwacja otoczenia jest warunkiem dobrej orientacji w terenie.
Rozwiązujemy ćwiczenia ze str. 64.
Zdjęcie to podpowiedź do ćwiczenia 3 :)
Edukacja matematyczna
Cel zajęć: Dodawanie i odejmowanie setek, dziesiątek , jedności.
697 + 9 = 697 + 3 + 6 = 700 + 6 = 706
382 + 9 = 382 + 8 + 1 = 390 + 1 = 391
725 - 50 = 725 - 25 - 25 = 700 - 25 = 675
501 - 7 = 501 - 1 - 6 = 500 - 6 = 496
Sprawdź, co już potrafisz:
Sprawdź, co już potrafisz:
Podręcznik zadanie 5/ 36
Źródło: Nowa Era ,,Elementarz odkrywców klasa 3"
Źródło: Nowa Era ,,Elementarz odkrywców klasa 3"
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz
Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.