Cel zajęć: Znam korzyści płynące z czytania książek
Czy lubicie czytać? Bo ja tak. Zapraszam Was na dzisiejszą lekcję.
Poznajcie Adama, który nie lubił czytać książek.
Przeczytaj w podręczniku na stronach 30-32.
Spróbuj odpowiedzieć na pytania:
1. Co Adam myślał o czytaniu książek i chodzeniu do biblioteki?
2. Co zrobiła pani bibliotekarka, żeby zachęcić chłopca do czytania?
3. Jaka książka spodobała się Adamowi?
Uporządkuj zdania zgodnie z kolejnością wydarzeń a następnie uzupełnij ćwiczenie 1 ze strony 26.
o
Zerka w stronę chłopca i tajemniczo się uśmiecha.
|
o
Przynosi książki i przyciska nimi suszące się liście.
|
o
Czeka na mamę patrząc z niecierpliwością na zegar.
|
o
Używa podstępu, żeby zainteresować Adasia książkami.
|
o
Zwraca uwagę na książkę ze smokiem na okładce.
|
o
Chce zmienić jedną książkę ze stosu przyciskającego
liście inna książką.
|
o
Wypożycza książkę o smokach do domu.
|
Pomóż pani bibliotekarce uporządkować
książki zgodnie z kolejnością alfabetyczną nazwisk autorów, wpisz do zeszytu.
Mam nadzieję, że pamiętasz jakie rozróżniamy rodzaje rzeczownika w liczbie pojedynczej. Sprawdź swoją pamięć i wykonaj ćwiczenie 3 ze strony 27.
Wykonaj ćwiczenie 4 ze strony 27 i ćwiczenie 6 ze strony 28.
Napisz kilka zdań do zeszytu, na temat Twojej ulubionej książki. Możesz skorzystać z podpowiedzi.
Jak powstaje książka?
Czy wiesz, że:
Antykwariat- tu kupisz stare książki
Biblioteka - tu wypożyczysz książkę do domu
Wykonaj zakładkę do książki
Edukacja matematyczna
Cel zajęć : Rozwiązuję zadania tekstowe- obliczenia pieniężne
Wykonaj ćwiczenie 1 i 2 ze strony 12.
Źródło:Nowa Era ,,Elementarz odkrywców klasa 3", Słownik PWN,Wikipedia, YouTube
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz
Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.