Cel zajęć: Znam kolejność wydarzeń opowiadania ,,Karolcia"
W świecie Karolci- tworzenie planu wydarzeń
1. Przeprowadzka rodziny Karolci i znalezienie błękitnego
koralika.
2. Pierwsze życzenie - latająca taksówka.
3. Umycie koralika przez Karolcię i opowiedzenie przez niego o swojej mocy.
4. Pojawienie się i zniknięcie kury.
5. Karolcia dorosła i powrót do prawdziwego wieku.
6. Koralik przez przypadek w rękach ciotki Agaty - ciastka i
goście.
7. Niegrzeczny chłopak na przystanku autobusowym.
8. Karolcia i Piotr niewidzialni w domu handlowym.
9. Wizyta w piernikowym domku u Baby Jagi - magiczne pierniczki
i pojawienie się Filomeny.
10.Ucieczka dzieci z domu handlowego i włożenie przez Karolcię koralika do kieszeni płaszcza
mamy.
11.Wieść o planach zamknięcia ogrodu.
12. Karolcia i Piotr w drodze do prezydenta miasta - pomoc
kamiennych lwów.
13. Przyłączenie się prezydenta do dzieci i wyprawa do ogrodu.(PODZIELENIE SIĘ SERDUSZKIEM)
14. Zamknięcie Filomeny w klatce przez małpki.
15. Decyzja prezydenta o niezamykaniu ogrodu i pozostanie w nim
lwów.
16. Ostatnie życzenie Karolci - spełnienie marzeń wszystkich
ludzi mieszkających w bloku.
17. Zniknięcie koralika.
Świat fantastyczny i rzeczywisty przedstawiony w opowiadaniu.
Czy wiesz, co to jest fantazja, magia, rzeczywistość, humor, komizm, sytuacja humorystyczna, fantastyczna, magiczna i realna?
Poszukaj wydarzeń, które mogłyby wydarzyć się naprawdę lub nie mogły się wydarzyć.Wyszukaj fragmenty w książce.
Edukacja matematyczna
Cel zajęć: Potrafię dzielić liczbę dwucyfrową przez jednocyfrową
Tak na początek zapamiętaj
NIGDY NIE DZIELIMY PRZEZ ZERO!
5:0= BŁĄD NIE ROBIMY TEGO 5:0=
KAŻDA LICZBA PODZIELONA PRZEZ 1 TO TA SAMA LICZBA
5:1=5
12:1=12
80:1=80 DZIŚ BĘDZIEMY DZIELIĆ LICZBY DWUCYFROWE PRZEZ JEDNOCYFROWĄ
28:2 = 20:2 +8:2= 10+4= 14
45:3 = 30:3 +15:3= 10+5= 15
56:4 = 40:4 +16:4= 10+4= 14
77:7 = 70:7 +7:7 = 10+1 = 11
36:3 = 30:3 + 6:3 = 10+ 2 = 12
Otwórz podręcznik na str 24.WYKONAMY WSPÓLNIE ĆWICZENIA 2 i 3.
Poćwicz https://learningapps.org/watch?v=pekmdc3ma20
Poszukaj wydarzeń, które mogłyby wydarzyć się naprawdę lub nie mogły się wydarzyć.Wyszukaj fragmenty w książce.
Edukacja matematyczna
Cel zajęć: Potrafię dzielić liczbę dwucyfrową przez jednocyfrową
Tak na początek zapamiętaj
NIGDY NIE DZIELIMY PRZEZ ZERO!
KAŻDA LICZBA PODZIELONA PRZEZ 1 TO TA SAMA LICZBA
5:1=5
12:1=12
80:1=80 DZIŚ BĘDZIEMY DZIELIĆ LICZBY DWUCYFROWE PRZEZ JEDNOCYFROWĄ
28:2 = 20:2 +8:2= 10+4= 14
45:3 = 30:3 +15:3= 10+5= 15
56:4 = 40:4 +16:4= 10+4= 14
77:7 = 70:7 +7:7 = 10+1 = 11
36:3 = 30:3 + 6:3 = 10+ 2 = 12
Otwórz podręcznik na str 24.WYKONAMY WSPÓLNIE ĆWICZENIA 2 i 3.
Poćwicz https://learningapps.org/watch?v=pekmdc3ma20
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz
Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.