GLAD I’M
TO SEE YOU!
LET’S
START OUR LESSON!
1.
Listen and repeat. Say. Book
page 47, CD 2.48
Wysłuchaj
i powtórz. Podręcznik strona 47, CD 2.48
Jaki dźwięk słyszysz? Czy słyszysz dźwięk /æ/ jak w słowie cat albo dźwięk /a:/ jak w słowie half? Zeszyt ćwiczeń strona 53.
2.
What sound do you hear? Do you
hear /æ/ like cat or
/a:/ like half? Workbook page 53.
Jaki dźwięk słyszysz? Czy słyszysz dźwięk /æ/ jak w słowie cat albo dźwięk /a:/ jak w słowie half?
Zeszyt ćwiczeń strona 53.
Wysłuchaj piosenki My day. Przeczytaj i połącz palcem tekst piosenki z obrazkiem obok.
3.
4.
Do you know the song lyrics of My day? Check it. Workbook page 53.
Czy
znasz tekst piosenki My day? Sprawdź
się. Zeszyt ćwiczeń strona 53.
5.
Do you know these phrases?
Listen, point and repeat. Book page 48, CD 3.1
Czy
znasz poniższe zwroty? Wysłuchaj, połącz i powtórz. Podręcznik strona 48, CD
3.1.
![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEisEkd527DD0-5M_oRkMs7VtTgxSeav4zdCMy3sovWh2F4SKzgVBDY-XOPBuEbFMxwbDgcfKO2pTWW1qqKXd3gDlAQdoj-Zo_tvqijwiSMqQcl-0049gmjIdSNO5nsnYIT0DdZjm-uvB0I/s1600/MLOK.bmp)
6.
Listen and read. Book page 48,
CD 3.2
Wysłuchaj
nagrania I przeczytaj tekst. Podręcznik strona 48 CD 3.2
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz
Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.